Menu
bip

Zapisz się do newslettera

Zapisz sie do naszego newslettera i otrzymuj najważniejsze informacje na temat pracy gminy i ważnych wydarzeń w gminie.



Zapisz się › ›


Projekt MRR
Projekt MRR

MIKROPORADY
MIKROPORADY


Czas na urząd
Czas na urząd

Koło Pszczelarzy w Chodzieży
Koło Pszczelarzy w Chodzieży

Artysta Kazimierz Słodowy
Artysta Kazimierz Słodowy

Polska Multimedialna
Polska Multimedialna

Projekt systemowy
Projekt systemowy
Przejdź do zakładki projektu

Projekt Konkursowy
Projekt Konkursowy
Przejdź do zakładki projektu

Korona Stróżewo
Korona Stróżewo
Strona klubu


Licznik odwiedzin

Liczniki agnat.pl



A A A

Kontakt z Urzędem






Adres Urzędu Gminy:
Urząd Gminy Chodzież
ul. Notecka 28
64-800 Chodzież
Telefony:
(067) 282 16 08
(067) 282 97 66
Fax: (067) 282 16 08
E-mail: sekretariat@gminachodziez.pl
Konta Bankowe: Bank Spółdzielczy w Chodzieży
96 8945 0002 0026 0547 2000 0010
62 8945 0002 0026 0547 2000 0040 (wpływy - podatki, opłaty skarbowe)
73 8945 0002 0026 0547 2000 0230 (wpłaty - odpady komunalne)
Godziny otwarcia: Urząd jest czynny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15

Wójt przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
w poniedziałki w godz. 8-10 oraz 14-16.

Pozostali pracownicy przyjmują interesantów w godzinach pracy.

Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (DZ. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Urząd Gminy w Chodzieży udostępnia osobom uprawnionym tj. doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu następujące formy kontaktu z urzędem:
- poczta elektroniczna sekretariat@gminachodziez.pl
- elektroniczna skrzynka podawcza Gmina Wiejska Chodzież
- fax: 67 28 118 13

Ponadto, osobie uprawnionej podczas załatwiania spraw w Urzędzie Gminy przysługuje prawo do skorzystania z usług:

- tłumacza PJM (polski język migowy),
- tłumacza SJM (system językowo – migowy),
- tłumacza SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

Osoby, które chcą skorzystać z pośrednictwa tłumacza zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie. Zgłoszenia należy dokonać na formularzu, którego wzór znajduje się poniżej.

Formularz do pobrania: PDFDOC

Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Chodzieży.

Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016).

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, Wójt Gminy Chodzież zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując inną formę realizacji przysługujących uprawnień.


Twoje imię i nazwisko:
Twój adres e-mail:
Wiadomość:
Kod HTML jest niedozwolony.
 






2014 © Urząd Gminy w Chodzieży
sekretariat@gminachodziez.pl
CSS 2.1 XHTML 1.0